Du kan ikke sende eller modtage Digital Post fra 18/3 kl. 17:00 til 21/3 kl. 9:00

Publiceret 14-03-2022

Mandag den 21. marts åbner Digitaliseringsstyrelsen Næste generation Digital Post. For at blive klar til det, lukker de den eksisterende løsning fra fredag den 18. marts klokken 17:00 og til mandag den 21. marts klokken 9:00.

Det betyder, at du i dette tidsrum ikke kan modtage Digital Post fra os (afgørelser, kvitteringer på ansøgninger og så videre), ligesom du heller ikke kan sende Digital Post til os via borger.dk. Meddelelserne eftersendes til dig mandag den 21. marts.

Du kan stadig logge ind og læse dine gamle meddelelser i lukkeperioden.

Spørg dit uddannelsessted

Skal du sende dokumentation eller andet til dit uddannelsessted, skal du spørge dem, hvad du skal gøre i de dage, hvor Digital Post er lukket.

Mere information

Alle borgere har modtaget et brev i e-Boks om lukningen af Digital Post.

Du kan læse mere om Næste generation Digital Post på borger.dk her.